Tänään taas oli nettiyhteydet poikki…ihme maa! Mä saisin hermoromahduksen, jos pitäis näiden varassa tehdä oikeita töitä…Ah!

Pinna on ehkä vähän tavallista kireämmällä, kun on niin tukkoinen ja kipeä olo. Mä oon ruvennut uudestaan miettimään tätä taudin aiheuttajaa ja oon tullut tulokseen, että se ei ehkä olekaan sikainfluenssa. Meidän huoneessa on nimittäin kokolattiamatto, jota ei ole imuroitu koko aikana kun olemme täällä asuneet ja pesty sitä ei varmaan ole ikinä? Oon pyytänyt useamman kerran siivoojilta osoittamalla imuria ja meidän huonetta, että josko?…mutta ei. Kun ei ymmärrä, niin ei ymmärrä. Taidan käydä ostamassa oman imurin, ne kun ei täällä juurikaan mitään maksa.

Hotellin käytävät puolestaan imuroidaan KOVAÄÄNISESTI joka päivä. Näin muun muassa eilen, kun siivoojaa ilmeisesti otti päähän kun Do not disturb –merkkivalo oli päällä niin myöhään, ettei hän päässyt sisään ajallaan: Meidän oven edusta on nyt erityisen puhdas!!! ...ja mä raukka kun vaan yritin nukkua tätä tautia pois… Tää ei muuten oikeesti oo mikään vitsi, tää lattioiden likasuus: Yks suomalainen kaveri sai verenmyrkytyksen jalkaan, kun oli erehtynyt kävelemään huoneessa paljain jaloin…TRUE!

Kävin muuten äsken ruokkimassa koiraystäväni eläintarhassa ja se oikeen hyppi innoissaan aitaa vasten kun näki mun tulevan! Tajusin just, että se on ainut kiinalainen, jonka innokkuus mut nähdessä, ei aiheuta mussa vastakkaista reaktiota…mutta lasketaanko Kiinassa asuvat koirat kiinalaisiks? En tiedä, mut sujuvasti se kuunteli mun juttuja ja heilutti häntää kun kehuin sitä…hiiieeeno poooika!

1244611030_img-d41d8cd98f00b204e9800998e 

Eläintarhan jälkeen tein vielä pikku kävelylenkin ja kävin muutamassa pyöräkaupassa katselemassa vaihtoehtoja, kun ollaan ajateltu hankkia polkupyörät…Oisko tässä tyyliä?

1244611222_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

 

Väri ainakin on hieno! Pitää kuitenkin vielä miettiä...

Mutta nyt sänky huutaa mun nimeä… Kun kerran velvollisuudet on päivän osalta suoritettu, voi hyvällä omallatunnolla ottaa pikku tupluurit.

- H -